lördag 4 januari 2014

GeishaQ nätdejtar

Det har varit tyst från mig väldigt länge. Men sedan jag börjat nätdejta så finns det alldeles för mycket som snurrat i mitt huvud att jag till slut måste delge mig av denna underliga värld. Så välkommen till Qs dejtingliv. Det kan bli en rätt bumpy ride.

Min första presentation på dejtingsidan blev tyvärr nedröstad av min far. Han tyckte att den snarare hade en frånstötande kraft än en inbjudande. Jag vet förvisso inte när jag började ta kärleksråd från min pappa, men den här presentationen fick bara leva kvar i ca en månad:

SÖKES: VÄNSTERPOLITISK, KULTURINTRESSERAD HUGH JACKMAN MED BARNASINNET INTAKT

I ett förhållande uppdagas förr eller senare ens sämsta sidor, så jag tänkte bespara dig och ge tillkänna mina svaga sidor redan nu så kan du välja om du orkar med dem eller ej:
·         Snusar i sinne – en dosa per dag, vilket kan resultera i riktigt taskig andedräkt
  1. ·         Lossar hår – om jag besökt dig kan du finna hela min främre frilla krypa på ditt golv
  2. ·         Är vad en flashback-användare skulle kalla en feminazi – en jävligt stolt sådan
  3. ·         Är i kiss- och bajsåldern – OCH skrattar åt mina egna skämt
  4. ·         Lever i stort sett mest på godis, chips och glass
  5. ·         Har ångestsyndrom och skyller mitt skumma beteende på en man jag kallar Mike
  6. ·         Pruttar – helt ogenerat
  7. ·         Är något av en arbetsnarkoman – kan prata om mitt jobb i timmar zzzzzzzzz
  8. ·         Hittade i skrivande stund en chipsbit i min navel
  9. ·         Jag utstöter ett förbaskat enerverande ljud när det kliar i mina öron
  10. ·         Jag älskar att leka – det  är fortfarande kul att leka kull
  11. ·         Jag går ibland i sömnen – även på tåg har det visat sig
  12. ·         Jag är väldigt frispråkig, jag menar väldigt... 

·        I övrigt är jag en helt underbart, fantastisk, felfri människa som varenda jäkel borde älska att ha i sitt liv på ett eller annat sätt. Det tycker åtminstone min mor. Konstigt med tanke på att hon bor 70 mil bort. 


Inga kommentarer: